A Gössert Az Év Terméke Díjjal jutalmazták a fogyasztók


2012-ben a Gösser Natur Zitrone 0,0% lett Az Év Terméke Díj élelmiszer kategóriájának győztese. A Gösser a fogyasztók döntése alapján nyerte el a világ legjelentősebb innovációs termékdíját, amit idén először hirdettek meg Magyarországon.

A Gösser 2009-ben robbant be a magyar sörpiacra első ízesített sörével, ami a Natur Zitrone alkoholos változata volt. A hazai sörpiacon mindaddig ismeretlen kategória, a gyümölcsös ízesítésű sör forradalmasította a magyarországi fogyasztási szokásokat és hozzájárult a sörfogyasztás bővüléséhez. A terméket más gyártók is igyekeztek követni, több-kevesebb sikerrel.

A Gösser 2011-ben vezette be a Natur Zitrone alkoholmentes változatát. A természetes citromlével készült termék nem tartalmaz semmilyen mesterséges színezéket, illetve adalékanyagot, így kínálva valódi harmóniát fogyasztóinak. A Natur Zitrone 0,0% olyan különleges aromájú frissítő ital, amely korlátok nélkül élvezhető.

Az alkoholmentes Natur Zitrone által képviselt innovációt a fogyasztók is nagyra értékelték, hiszen véleményük alapján az ízesített sör bevezetésének évében elnyerte Az Év Terméke Díjat. Az élelmiszer kategóriában induló termék ezzel a világ legjelentősebb termékfejlesztési elismerését kapta meg.

“Nagyra értékeljük Az Év Terméke Díjat, hiszen a fogyasztók döntésén alapul és számunkra vásárlóink véleménye a legfontosabb. A termék bevezetésekor az a szándék vezérelt minket, hogy korlátok nélkül, mindenki élvezhesse a Gösser által kínált természetes felfrissülés élményét. Azonban nem felejtjük el, hogy egy ilyen rangos elismerés az öröm mellett nagy felelősséget is jelent fogyasztóinkkal szemben. Ők ránk szavaztak, mi pedig mindent megteszünk, hogy a továbbiakban is hasonló módon megfeleljünk a magas minőségi elvárásoknak.” – mondta Fehér Alexandra Premium Group Brand Manager, aki a Gösser nevében átvette a díjat.

Az Év Terméke Díj (Product of the Year) idén debütált Magyarországon. A díj középpontjában a termékfejlesztés szerepel, a programban évről évre a vásárlók számára érzékelhető és értékelhető újdonságokkal bíró termékeket díjaznak a fogyasztók. A 25 évvel ezelőtt Franciaországból indult program ma már 29 országban működik és 3 milliárd fogyasztóhoz jut el.

Az Év Terméke Díjra minden olyan FMCG termék pályázhatott, amely funkció, forma vagy csomagolás területén újdonságértékkel bír. A pályázatokat szakmai zsűri fogadta el, ezt követően maguk a fogyasztók választották ki a nyertes termékeket egy országos, és kategóriájában legnagyobb mintán elvégzett reprezentatív közvélemény-kutatáson.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.