Megújul a Trooper!

A Robinson sörfőzde és az Iron Maiden (pontosabban Bruce Dickinson frontember) bemutatta többszörös díjnyertes sörük, a Trooper megújult, izgalmas külsejét, mellyel hamarosan mi is találkozhatunk. Figyelem: érdemes az eddigi palackokat, címkéket félretenni, hiszen hamarosan már történelemként találkozhatunk velük.

A sörfőzde és Bruce Dickonson által megálmodott és megvalósított ale igazi sikertörténetnek számít: közel 15 millió pint fogyott belőle – beleértve a két limitált kiadást, a Trooper 666 és Trooper Red ‘N’ Black portert is – a 2013. májusi piacra dobása óta.

John Robinson, a sörfőzde márkamenedzsere elmondta, hogy a Trooper egy igazi brit sikertörténet is, hiszen az elmúlt évek során több millió sörkedvelőhöz, rajongóhoz jutott el ez az igazi angol ale a világ közel 50 országában. Olyan új országokban is piacra került a Trooper, mint Bosznia, Guatemala vagy éppen Ukrajna. Az Egyesült Királyságban sikerült a legnagyobb forgalmazókkal is szerződést kötni, így például a Tescoval is, melynek eredményeképpen több, mint 600 áruházban is kapható a mára már legendássá vált sör.

Az elmúlt négy év után az ital megalkotói elérkezettnek látták az időt, hogy megújítsák a márkát – legalábbis külsőségekben. Az előzetes felmérések azt mutatták, hogy mind a pub tulajdonosok, mind pedig a sörrajongók kitörő lelkesedéssel fogadták a megújult Troopert, így márciustól mindenütt az új külsővel találkozhatunk majd.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.