Új sört vezet be a magyar piacra a Dreher – Itt a Peroni Nastro Azzurro

Ezentúl nálunk is kapható Olaszország összetéveszthetetlen karakterű söre, a frissítő Peroni Nastro Azzurro. A világszintű eladásokban élen járó olasz sörmárka valóságos stílusikon, amelyet elsőrangú alapanyagai, több mint 50 éves múltja és a hozzá kapcsolódó igazi olasz életérzés tesznek különlegessé. A “Kék szalag” megjelenése erősíti azt a hazai piaci trendet, melyet a magas minőségű sörszegmens növekedése jellemez.

Egyre nagyobb az igény a prémium sörök iránt hazánkban, csak az elmúlt egy évben 6 százalékkal növekedett ezen kategória forgalma Magyarországon. Ebben a szegmensben vált elérhetővé a magyar közönség számára a Peroni Nastro Azzurro, amely nem csak Olaszország egyik legnépszerűbb sörmárkája, de világszerte is az egyik legkeresettebb olasz sör.

Igazi népszerű és időtlen olasz stílusikonként a Nastro Azzurro is a ’60-as évek szülötte: 1963-ban alkotta meg az akkor már több mint 100 éves múltra visszatekintő Peroni sörgyár ezt az alsóerjesztésű technológiával készült terméket. Más lagerekkel összehasonlítva ízjegyeiben is a mediterránumot idézi, harmóniát teremt a keserű, a citrusos és a fűszeres aromák között, s mint ilyet, Olaszországban a tökéletesség szimbólumaként tartják számon.

Nevét egyébként az SS Rex hajónak és legénységének tiszteletére kapta, amely – mivel 1933-ban a legrövidebb idő alatt szelte át az Atlanti-óceánt –, egyetlen olaszként nyerte el a leggyorsabbaknak járó “Kék szalagot”. Az elnevezésben való megjelenése mellett az üveg nyakán és címkéjén is fellelhető jelkép olyan szimbólum, amely a nemzeti büszkeséget, az olasz vitalitást, valamint a tengert idézi szemünk elé. A művész- és divatvilág “dolce vita” életérzése a márkát is jellemzi, amelynek kommunikációjában a kék szalag és a tengerész szimbólumok gyakran feltűnnek.

A több mint 70 országban kedvelt brandet a hazai piacra a Dreher Sörgyárak Zrt. vezette be. Az 5,1 százalékos alkoholfokú termékhez a sörkedvelők jelenleg 0,33 dl-es, üveges változatban juthatnak hozzá, elsősorban a sörözőkben, független bolthálózatokban, illetve a Spar és a CBA Príma üzletekben.

A Peroniról

A márka története 1846-ban indult Vigevano városában, amikor is Francesco Peroni megalapította vállalatát azzal a céllal, hogy Olaszország legnagyobb sörgyártójává váljon. Mára a Peroni sörfőzdéi számos helyen megtalálhatók, többek között Rómában, Bariban és Padovában.

A sörgyár történetében a következő nagyobb állomás 1963, ekkor született meg – korának számos más, a mai napig ismert divat és stílusikonjával együtt – a Peroni Nastro Azzurro.

A Peroni sörgyárakban a termékek ma is a legnagyobb odafigyeléssel és gondossággal készülnek. Az alapanyagok válogatottak, a sörgyár saját malátagyára gondoskodik arról, hogy csakis tökéletes alapanyagok felhasználásával, a legjobb minőségű főzet kerüljön minden egyes palackba.

A márka jelenleg világszerte több mint 70 országban elérhető, Európán kívül például Ausztráliában, Új-Zélandon, az Amerikai Egyesült Államokban és Kanadában is.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.