Megújul és prémium kategóriába lép a Kozel

A világban zajló sörforradalom alaposan átformálta a magyar fogyasztók ízlését is. Hódítanak a változatos ízű, magas minőségű sörök. Erre reagálva a világon a legnagyobb mennyiségben értékesített (forrás: GlobalData Plc, 2018) cseh márka, a Kozel idén januártól megújul és Kozel Premium lager névvel válik  elérhetővé a magyar piacon.

Sörforradalom tört ki az elmúlt néhány évben a világon, így Európában is. A fogyasztók megkedvelték a változatos ízeket, a magas minőségű termékeket, fontosnak tartják az italok származási helyét is. A cseh sörök egyértelműen ezen folyamatok nyertesei, hiszen minden ponton megfelelnek a megváltozott igényeknek. A fogyasztók készek több pénzt áldozni a minőségi termékekre, így a cseh főzdék javarészt prémium és szuperprémium kategóriájú termékei sikeresen hódítanak a piacon. A különféle cseh sör márkák közül a Kozel márka  számít a legtöbbet vásárolt márkának Csehországban (forrás: Nielsen, 2018) és az egész világon. Népszerűségét jól mutatja, hogy több mint 100 cseh és nemzetközi szakmai elismerés büszke tulajdonosa. Volt már az Év Cseh Söre, több érmet is elhozott a World Beer Awards-on, de nyert például Ausztrál Nemzetközi Sör Díjat is.

Hasonló folyamatoknak lehetünk szemtanúi Magyarországon is. A hazai vásárlók is nyitottak arra, hogy új dolgokat próbáljanak ki, ezért nálunk is előnyben részesítik a gazdagabb ízvilágú prémium és minőségi söröket. A világ más részeihez hasonlóan a cseh sörök rendkívül népszerűek Magyarországon is, piaci részesedésük egyre nagyobb. Kedveltségüknek elsősorban az az oka, hogy megtestesítik a kiváló minőséget, valamint a legszebb sörfőzési hagyományokat. A gazdagabb ízvilágú sörök iránt mutatkozó keresletre reagálva a Dreher Sörgyárak úgy döntött, hogy 2019. januárjától Magyarországon is piacra dobja a Kozel Premium lager sörét, váltva a Kozel svetly-t. A vállalat stratégiájának egyik sarokköve a prémiumportfólió bővítése, amelynek fontos lépése a Kozel márka megújítása és prémium kategóriába emelése.

A terméknek magasabb az extrakttartalma (11,25 B°) és az alkoholtartalma (4,6 %) a Kozel svetly-hez képest, így ezeknek köszönhetően a Kozel Premium lager testesebb, habosabb és sötétebb színű. Kóstolva gazdagabb, karakteresebb ízekkel találkozik a fogyasztó. Vojtěch Homolka sörmester így jellemzi: „A Kozel Premium lager közepesen malátás sör, kiegyensúlyozott ízvilága rendkívül ihatóvá és kellemesen friss ízűvé teszi.”

Az új recept piacra kerülését a megváltozott csomagolás is jelzi. A palackokra és a dobozokra „Új recept, gazdagabb ízvilág!” feliratú, piros színű címke kerül. A márkabevezetést TV reklám, óriásplakát kihelyezés, digitális kommunikáció, PR, valamint erős vendéglátóhelyi és bolti kommunikáció támogatja.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.