Sörpiaci hírek

Új piacokon hódítanak az InBev márkái

Sörlap.Hu | 2005-07-27 10:22:45

A Stella Artois a brazil, a Beck’s a lengyel sörpiac új szereplője

A Stella Artois argentin piacra történő bevezetése – 2004 novemberében – rendkívül sikeresnek bizonyult, melynek eredményeként az InBev a Stella Artois brazíliai bevezetése mellett döntött. A sör gyártása az AmBev Sao Paulo-i sörfőzdéjében történik majd. A kezdetekben csapolt formában kerül forgalomba a sör Sao Paulo városának kiválasztott vendéglátóipari egységeiben. A piaci bevezetés második szakaszában megjelenik majd a palackozott Stella Artois is.

Az InBev és a PepsiAmericas együttműködési megállapodást kötött a Beck’s lengyelországi forgalmazásáról. A vásárlók számára 2005. július 4-től válik hozzáférhetővé a Beck’s Lengyelországban, ahol az éves sörfogyasztás – a CANADEAN felmérése alapján – meghaladja a 30 millió hektolitert.

Az InBev-ről
Az InBev a tőzsdén jegyzett társaság (INTB – Euronext), belgiumi székhellyel, amely 2004. augusztusában az Interbrew és a dél-amerikai Ambev egyesülésével született. A vállalat eredete 1366-ra vezethető vissza, és napjainkban egyike a világ vezető sörgyárainak. Az Inbev stratégiája az, hogy helyi pozícióit erősíti, jelentős piaci pozíciót érve el ezzel a világ főbb piacain, üzleti növekedéssel, világszínvonalú hatékonysággal, célzott felvásárlásokkal, és azzal, hogy első helyen a fogyasztó áll. Az Inbev portfóliója több mint 200 márkát fog át, beleértve a következőket: Beck’s®, Brahma®, Stella Artois®, Leffe®, Hoegaarden®, Staropramen® és Bass® Közel 77.000 embert alkalmaz, és 30 országban folytat tevékenységet, a két Amerikában, Európában, Ázsia Óceániában. 2004-ben a vállalat 8,57 milliárd Euró nettó forgalmat realizált.

Kapcsolat