Sörpiaci hírek

Új marketingigazgató a Borsodi Sörgyárban

Sörlap.Hu | 2007-01-25 17:03:34

Magyarország legnagyobb sörgyártója, a Borsodi Sörgyár Zrt. marketingigazgatói pozícióját 2007. januárjától Mészáros Zsolt tölti be. A szakember széles körű tapasztalattal rendelkezik az FMCG termékek kommunikációjának területén, ezt megelőzően 13 évet töltött vezető marketing pozíciókban az Unilevernél.

"Kreativitásom a Borsodi Sörgyár marketing igazgatójaként arra irányul, hogy megszegjük a konvenciókat és a sztereotípiákat. Ehhez kockázatot kell vállalnunk, hogy megmutathassuk, mennyivel többre vagyunk képesek. De akármilyen kemény is a munka, mindig ott van az élet habos oldala!” - fogalmazta meg Mészáros Zsolt szakmai hitvallását.

Mészáros Zsolt a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán végzett kiváló eredménnyel. Később tanulmányait a dél-afrikai Institute of Marketing Management-ben folytatta, ahol posztgraduális marketing diplomát szerzett.

Pályafutását az Unilevernél sales gyakornokként kezdte, később a jégkrém divízió brand managere, majd a vállalat dél-afrikai jégkrém divíziójának marketing menedzsere lett. Három évet töltött a távoli országban, ahol csapatával sikeres újításokat hajtott végre. Hazatérése után 2001-től 2006-ig az Unilever Élelmiszer Üzletágának vezetői munkakörét töltötte be, ahol Magyarország, Szlovénia és Horvátország tartozott az irányítása alá. A marketing mellett a sales és trade marketing területeket is felügyelte.

"A Borsodi Sörgyár Zrt. továbbra is nagy hangsúlyt fektet az aktív, hosszú távú márkaépítésre, amelynek eredménye a Borsodi sör sikere nemcsak a fogyasztók, hanem a marketingkommunikációs szakma körében is. Azon leszek, hogy kiváló kollégáim és a Borsodi üzleti partnerei is érezzék a hitet, a bizalmat, és energiával feltöltődve dolgozzanak a siker érdekében." - mondta Mészáros.

Kapcsolat