Sörpiaci hírek

A McCann Ericksont választotta a Borsodi

Sörlap.Hu | 2007-02-05 16:18:33

Lezárult a kétfordulós tender, amit a Borsodi Sörgyár Zrt. írt ki a Borsodi márkacsalád kreatív feladatainak ellátására. Nyolc ügynökség kapott meghívást a tenderre, a második fordulóba négyen jutottak tovább. Feladatuk a Borsodi 2007-es kommunikációs stratégiájának kialakítása volt. A színvonalas munkák közül végül a McCann Erickson pályázatát ítélték a legjobbnak, akivel egyéves szerződést köt a sörgyár.

A 2006 őszén indult tender első fordulójában a meghívott ügynökségeknek egy, a Borsodi Sörgyár másik márkáján szimulált piaci feladatot kellett megoldania. A továbbjutó három ügynökséghez a második fordulóban csatlakozott a Borsodi márka kreatív munkáin eddig dolgozó Young&Rubicam. Feladatuk a Borsodi 2007-es stratégiájának és kommunikációjának kialakítása volt. A McCann Erickson, a Young&Rubicam és az Akció kreatív koncepcióit fogyasztói kutatáson tesztelte a megbízó, mely eredményekre támaszkodva hozta meg döntését. A Borsodi Sörgyár Zrt. egyéves megbízási szerződéssel a McCann Erickson-t választotta a Borsodi sörcsalád kreatív ügynökségének.

"Le voltunk nyűgözve az ügynökségek lelkesedésétől és profizmusától. Nagyon kedvező kép alakult ki bennünk a magyar reklámügynökségi piacról.” – mondta Mészáros Zsolt, a Borsodi Sörgyár Zrt. nemrégiben kinevezett marketing igazgatója. "Nem volt könnyű meghoznunk a végső döntést, hiszen mindhárom ügynökség kimagasló munkát végzett. Többszintű szempontrendszer alapján mérlegeltünk, végül a McCann Ericksonra esett a választás. Egyrészt azért, mert kiváló stratégiai gondolkodásmódról és lelkesedésről tettek tanúbizonyságot, másrészt ők fejlesztették ki a legerősebb kommunikációs stratégiát, amely elengedhetetlen ahhoz, hogy a Borsodi megvalósítsa hosszú távú piaci terveit Magyarországon.”

A Borsodi Sörgyár nagyra értékeli a Young&Rubicam elmúlt tíz évi munkáját, mely hozzájárult a Borsodi márka piacvezetővé válásához. Az ügynökségnek köszönhetően nem kevesebb, mint 24 kreatív és hatékonysági díjat nyert a márka, köztük Cannes-ban Kreatív Oroszlánt - Magyarországon eddig egyedüliként a legújabb kori reklámtörténelemben.

Kapcsolat