Sörpiaci hírek

Megújult külsővel a Soproni

Sörlap.Hu | 2008-03-18 13:58:17

A versenytársakat megelőzve, szegmensében elsőként kap új, zöld palackot a Soproni. A palackcsere mellett a termék címkéje is változik, március közepétől a termék új, modernebb, friss külsőt ölt.

A termék legszembetűnőbb változása az új, zöld üveg, de a termék címkéje is átalakult, letisztultabb és vonzóbb lett. Az 1895-ben alapított Soproni Sörgyár szakértelmének köszönhetően a Soproni mindig arra törekedett, hogy kiváló minőségű sört kínáljon a fogyasztóknak, a hozzá leginkább illő csomagolásban. A Soproni és megjelenése több mint 100 éves története során többször átalakult, mindig a magyar ízlésnek megfelelően. A mostani változás is ennek a törekvésnek a része, az új külső modernebb, elegánsabb megjelenést kölcsönöz a terméknek.

Egy, a megjelenésre vonatkozó fogyasztói felmérés azt mutatta, hogy ahol a vásárlóknak a régi és az új csomagolást kellett összehasonlítani, a zöld palackos Soproni egyértelműen az első helyen végzett a kategóriájában.

Több mint 20 millió új zöld palackba ruházott be a cég a csere lebonyolításához, az első szállítmány már 2007 decemberében megérkezett. A project teljes lebonyolításához közel 50 millió sörösüveget kell mozgatni folyamatosan, még a következő néhány hónapban.


"A márka mindig is éllovas volt az innovációk terén, 2005-ben a Soproni jelent meg először barna forma palackban" - nyilatkozta Tóth Gergely, a Soproni group brand menedzsere. "Az alapmárka mostani megújulásának célja nem más, mint a százéves múltra visszatekintő magyar sörünk imidzsének fejlesztése, hogy a magyarok részére magas minőségű magyar terméket tudjunk folyamatosan előállítani."

Tavaly a Soproni márka nagyon jól teljesített, az AcNielsen HoReCa és kiskereskedelmi adatbázisának adatai alapján az értékesítés területén a második helyen végzett a hazai piacon. A márka képviselőinek reményei szerint a megújult külső hozzájárulhat ahhoz, hogy ez a siker 2008-ban is folytatódjon.

Kapcsolat