Sörpiaci hírek

Új értékesítési igazgató a Borsodi Sörgyárban

Sörlap.Hu | 2008-04-16 07:05:20

A Borsodi Sörgyár Zrt. értékesítési igazgatói pozícióját Horeca és Small Food területeken 2008. április 1-jétől Mészáros Zsolt tölti be, aki előzőleg a vállalat marketing igazgatójaként dolgozott. A szakembernek új pozíciójában célja a Borsodi Sörgyár Zrt. értékesítési struktúrájának fejlesztése, építve a vállalat marketing igazgatójaként szerzett tapasztalataira, újító törekvéseire.

Mészáros Zsolt 2007 eleje óta dolgozik a Borsodi Sörgyár Zrt.-nél és azóta több, döntő fontosságú stratégiai kezdeményezés irányítója volt, beleértve a Borsodi sikeres arculatváltását. A kereskedelmi csapat irányítójaként jelentős szerepet játszik a vállalat üzleti terveinek létrehozásában, illetve megvalósításában.

Mészáros a Borsodi Sörgyár Zrt.-hez való csatlakozása előtt is kereskedelmi és marketing feladatokat látott el. Karrierjét az Unilevernél kezdte, mint értékesítési képviselő, ahol 13 évet töltött különböző vezető marketing pozíciókban, és a marketing mellett a sales és trade marketing területeket is felügyelte.


"Korábbi értékesítési tapasztalataim és a Borsodi Sörgyárnál szerzett márkaismereteim jó alapot jelentenek ahhoz, hogy ezen a szakterületein is meg tudjuk valósítani a stratégiai céljainkat. A Borsodi Sörgyár Zrt. jelenleg egy innovatív, újszerű értékesítési modell kidolgozásán és kiépítésén dolgozik, amely jelentős változásokat hoz majd az egész sörpiacon." - fogalmazta meg céljait Mészáros Zsolt.

A Borsodi Sörgyár Zrt. kiemelten törekszik arra, hogy lehetőséget biztosítson dolgozói számára a szakmai fejlődésre, illetve új tapasztalatok szerzésére.

Kapcsolat