Sörlap hírek

Sör vs fű

Sörlap.Hu | 2013-07-30 11:23:41

Kiverte a biztosítékot a sörgyártóknál az a Marijuana Policy Project nevéhez köthető félperces reklám, amelyben a sörrel hasonlítják össze a füvet. Az új sörként aposztrofált tudatmódosítóról a kis filmben kiderül: minden területen jobb az alkoholnál, hiszen nem hízlal, nem vált ki erőszakos hajlamot, ráadásul nincs másnaposság sem.

A hirdetés a Brickyard 400 nevű Nascar futam előtt illetve alatt lett volna látható az indianapolisi versenypálya bejáratánál lévő óriáskivetítőn. Azonban nem sokkal a sugárzás után levették a képernyőről, miután egy drogellenes szervezet panaszt tett a kivetítő üzemeltetőjénél.



A reklámot amúgy nem csak az antidrogosok, hanem a versenyt szponzoráló alkoholos cégek, a Miller Lite és a Crown Royal whisky, valamint a többi sörgyár sem nézték jó szemmel.

Kapcsolat