Sörlap hírek

Brit sörreklámot tiltottak be

Sörlap.Hu | 2013-12-06 16:11:24

Az Advertising Standards Authority brit önszabályozó reklámtestület az alkoholszabályozási törvények megsértése miatt betiltotta a Coalition of Uk Brewers (Brit Sörfőzők Egyesülete) számára készített szpotot, amelyben emberek láthatók stresszes szituációban, amit a sör old fel - írja a Brand Republic.

A "Let there be beer" című reklámban olyan emberek láthatók lassított felvételen, akik sörre áhítoznak egy nehéz szituációban, például a fiú, aki először találkozik barátnője apjával, vagy az irodista lány munkaidő alatt.



A reklámra először a Youth Alcohol Advertising Council panaszkodott, amiért az arra utal, hogy az alkohol magabiztossá és népszerűvé teszi az embereket, hogy a közösség körében aratott siker egyik fő oka, és mert segít megoldani az emberek problémáit és megváltoztatni a hangulatukat.

A Coalition of UK Brewers azzal védekezett, hogy a szpot egy könnyed és túlzó megjelenítése annak, hogy milyen központi szerepet tölthet be a sör a mindennapi életben. Az ASA-t nem hatotta meg a védekezés, és betiltotta a reklámot.

Kapcsolat