Sörlap hírek

Közösségi média díjat kapott a Gösser

Sörlap.Hu | 2014-02-14 14:19:08

Kategóriagyőzelmet hozott a Gösser számára a Social Media Best Practice 2014 közösségi média verseny pályázata. A szakmai zsűri döntése alapján az ACG Reklámügynökség "Vissza a természetbe!" című munkája érdemelte ki az első helyezést az "Integrált kampányok közösségi megjelenése" kategóriában.

Az ACG Reklámügynökség és a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. 2012-ben indította el azt a kampányt, amely a Gösser márka alapértékeire, a természetességre és a barátságra összpontosított. A televíziós reklámok mellett többféle online elemet is tartalmazott a kampány, amelyek közül kiemelkedett a most díjazott interaktív alkalmazás. A "Vissza a természetbe!" elnevezésű applikáció segítségével a sörmárka rajongói virtuálisan csatlakozhattak a reklámfilmekben szereplő baráti társasághoz és az online térben több száz kacsakövet gyűjthettek az Alpok legszebb folyóiból és tavaiból. A kacsakövekre kattintva véletlenszerűen találhattak rá a megjelölt példányokra, amelyeket összegyűjtve értékes ajándékokat nyerhettek - a legszerencsésebbek egy négynapos alpesi túrán vehettek részt barátaikkal.



Néhány hét alatt több mint 60 ezer követ forgattak meg a látogatók, 5 500 nyerő kacsaköves dobozt gyűjtöttek össze, és ami a legfontosabb: a sörmárka Facebook oldalának rajongótábora 200 százalékkal növekedett ezen időszak alatt.

"Mindig is nagy kihívást jelent, hogy valamilyen közös aktivitás érdekében mozgósítsuk egy márka rajongóit - még ha csak egy virtuális tevékenységről van is szó. Ebben az esetben viszont azt tapasztaltuk, hogy a minőség üzenete mellett a természet szeretete és a barátság olyan motivációt jelentettek, amelyek érdekében gyorsan és szívesen csatlakoztak a játékhoz a Gösser sör barátai. Külön öröm, hogy a reklámfilmhez készült zene is rövid idő alatt nagy sláger lett Magyarországon" - mondta Jan-Willem Van Wensem, a Heineken Hungária marketing és trade marketing igazgatója.

Nagy László, az ACG Reklámügynökség társ-kreatívigazgatója a díj átvételekor így nyilatkozott: "Egy egészen különleges alkalmazást szerettünk volna fejleszteni annak érdekében, hogy a közösségi médiában is intenzíven meg tudjunk jelenni a kampánnyal és a prémium szegmensben erősítsük a Gösser márka pozícióját. Az első pillanattól kezdve az volt a célunk, hogy a kampány könnyen utánkövethető legyen, és ne csak az applikáció ideje alatt beszéljenek róla a közösségben."

Kapcsolat