Sörlap hírek

Erős sörrel jelentkezik a Miller

Sörlap.Hu | 2014-02-22 18:59:12

Hamarosan a boltokba kerül a Miller Fortune a MillerCoors 6,9 százalékos söre. Ezzel a gyártó belép a 30 milliárd dolláros amerikai sörpiac növekvő kategóriájába, a magas alkoholtartalmú sörök szegmensébe. A Fortune a likőrökkel kelhet versenyre a 21-27 éves fogyasztók kegyeiért.

A termékbe vetett bizalmat jelzi, hogy a Chicago-i MilerCoors marketingvezetője szerint a Fortune bevezetése a legnagyobb kampányuk a MillersCoors 2008-as alakulása (a SABMiller és Molson Coors Brewing egyesülése) óta - írja a New York Times.



England szerint a terméke a sörpiacnál jóval szélesebb körben versenyez, például a likőrök terepén, és ezt a kommunikáció is kihangsúlyozza: a sört sötét üvegbe töltve forgalmazzák, a plakátokon pedig whiskey-s pohárba töltve ábrázolják. A kampányban erős a szlogen "Open Pandora's bottle", a reklámszpot főszereplője a brit színész, Mark Strong lesz, aki többek között a Sherlock Holmes és a Kick-Ass gonosz karaktereit alakította.

Kapcsolat