A Heineken a sör felelősségteljes élvezetére figyelmezteti a fogyasztókat


A Brau Union Hungária Sörgyárak Rt., mint a Heineken csoport magyarországi tagja a mai napon bejelentette, hogy ezentúl Magyarországon minden üveges és dobozos Heineken terméke olyan figyelemfelkeltő üzenettel kerül forgalomba, amely a cég új, a felelősségteljes sörfogyasztásra ösztönző honlapjának látogatására invitálja a vásárlókat.

A figyelemfelhívó címke és honlap együttes alkalmazása, egyedülálló kezdeményezésként, az elmúlt évek során a felelősségteljes alkoholfogyasztást népszerűsítésére indított Heineken kampány részét képezi. Az internetes portál az alkoholfogyasztás hatásairól, a veszélyes és elkerülendő ivási szokásokról, valamint az alkoholfogyasztás során figyelembe veendő tényezőkről és jótanácsokról ad részletes tájékoztatást. A lap ezen kívül számos hasznos linket is tartalmaz a témával foglalkozó további honlapokra, illetve egy kérdéssort, amely segítségével a neten odalátogatók letesztelhetik alkohollal kapcsolatos tudásukat.

Thony Ruys, a Heineken Igazgató Tanácsának elnöke a következőket tette hozzá a bejelentéshez: “Örömünkre szolgál, hogy fogyasztóink túlnyomó többsége felelősségteljesen élvezi termékeinket, egy pozitív életforma részeként. Bár elsősorban a fogyasztók felelősek saját ivási szokásaikért, ennek ellenére a Heineken alapvető fontosságúnak tartja, hogy felhívja az emberek figyelmét az alkohol felelősségteljes élvezetére, és tájékoztassa őket a túlzott vagy nemkívánatos alkoholfogyasztás veszélyeiről.”

A Heineken sörösüvegek és dobozok hátoldalán ezentúl a következő embléma lesz látható:

A felhívás egyrészt egyértelműen síkra száll a Heineken-termékek felelősségteljes élvezete mellett, másrészt a cég honlapjának felkeresésére ösztönzi a fogyasztókat, ahol külön rész foglalkozik az említett témával.

“A Heineken kezdettől fogva népszerűsítette a felelősségteljes sörfogyasztást, illetve általában az alkohol felelősségteljes élvezetét. E mostani kezdeményezésünk a felelősségteljes magatartásra ösztönző kampányunk újabb üzenete, mely hangsúlyozza cégünk elkötelezettségét a vállalati társadalmi felelősségvállalás mellett.” – nyilatkozta Ruys.

A csomagoláson feltüntetett figyelemfelhívó üzenet és a vonatkozó vállalati honlap az Egyesült Államokban már bevezetésre került, s a Heineken fokozatosan kiterjeszti ezek alkalmazását minden olyan országra, ahol termékeit forgalmazzák.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.