Közvetlen támogatás a Heineken Hungáriától


Helyi kezdeményezések valósulhatnak meg abból a támogatásból, amelyet a Heineken Hungária Zrt. ajánlott fel a “Heineken Hungária Sopronért / Martfűért” jótékonysági program keretében. Az immár harmadik alkalommal megrendezett akció keretében a városlakók dönthettek arról, hogy milyen projekt valósuljon meg a felajánlásból. Sopronban a Sopron Város Fúvószenekara Alapítvány kétmillió forintnak örülhet, míg Martfűn egymillió forint értékben kezdődhet meg jövőre a Bányagödör fásítása.

A Heineken Hungária Zrt. 2008-ban indította útjára jótékonysági programját, amellyel a sörgyárainak otthont adó városokat kívánja támogatni. A kezdeményezés egyre nagyobb körben vált ismertté, a városlakók egyre inkább magukénak érzik. Ebben az évben is a program fővédnökei tettek javaslatot arra, hogy milyen kezdeményezések induljanak a Heineken Hungária Zrt. által felajánlott támogatásért. Sopronban Dr. Fodor Tamás polgármester jelölhette ki azt a három alapítványt, melyek részt vehettek a szavazáson, Martfűn Dr. Urbán-Szabó Béla alpolgármester úr nevezte meg azokat a megvalósításra váró projekteket, amelyek versenyre kelhettek a legtöbb szavazat összegyűjtéséért.

Mindazok, akik részt kívántak venni a döntéshozatalban, november 19. és december 15. között adhatták le támogató voksaikat a program hivatalos weboldalain. Sopronban a tavalyi évhez hasonlóan szoros verseny alakult ki, többször változott a szavazás állása, míg végül a Sopron Város Fúvószenekara Alapítvány tudhatja magáénak a legtöbb voksot. Az alapítvány a kitűzött célnak megfelelően az elnyert kétmillió forintot a zenekar számára új hangszerek, felszerelések és egyenruha vásárlására fogja fordítani. Martfűn a városszépítő projektek közül a Bányagödör fásítása gyűjtötte össze a legtöbb támogatást: az egymillió forintból a város nyugati részén található rekultivált bányagödör szépülhet meg és válhat közkedvelt kirándulóhellyé.

“Felelős nagyvállalatként fontosnak érezzük, hogy a jövőbe mutató civil kezdeményezések mellé álljunk, különösen, ha azok szűkebb környezetünkhöz köthetők” – mondta el Diós László, a Heineken Hungária Zrt. emberi erőforrás igazgatója az ünnepélyes díjátadó ünnepségen. – “Terveink között szerepel, hogy a programot jövőre átalakítjuk, de mindenképpen tovább folytatjuk valamilyen formában, ezen túl pedig ezúttal is nyomon követjük, hogyan valósulnak meg a programban győztes projektek.”

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.