Közel 45 millió forint került a hazai focicsapatokhoz a Borsodi akciójában


A 2011. március 16. és május 31. között futó akcióval a Borsodi Sörgyár közel 45 millió forinttal támogatta a hazai labdarúgást, közvetlenül az NB I-es és NB II-es csapatokat. Az akcióban a focirajongók egy Borsodi vásárlása után beküldhették a kupakban lévő sorszámot és dönthettek arról, hogy melyik csapatnak adják a palackonkénti 10 Ft-os támogatási összeget.

A szurkolók összesen 7 132 920 Ft-ot gyűjtöttek kedvenc csapataiknak, melyek közül legtöbbet a DVTK, majd az FTC és a DVSC kapott. Ezen felül a Borsodi Sörgyár 37,5 millió Ft-ot utalt át az akcióban résztvevő csapatoknak.

“Az újszerű kezdeményezés megmozgatta a hazai labdarúgás és a Borsodi rajongóit egyaránt, hiszen nagyon sikeresen zártuk ezt a 2,5 hónapos időszakot” – nyilatkozta dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.

A Borsodi évek óta elkötelezett támogatója a hazai labdarúgásnak, legyen szó a válogatottról, a profi csapatokról, vagy éppen az amatőr baráti közösségekről.

A március elején bemutatott és elindított kezdeményezés lényege, hogy a hazai foci rajongói minden 0,5 l-es dobozos, palackos, valamint korsó Borsodi, továbbá a 0,5 l-es dobozos és palackos Borsodi Friss citromos vásárlása után dönthettek arról, hogy a 10 Ft-os támogatási összeget melyik hazai csapatnak szeretnék eljuttatni.

A csapatok között kialakult sorrend:

1. Diősgyőri VTK, 2.298.000 Ft

2. Ferencvárosi TC, 1.329.860 Ft

3. Debreceni VSC, 708.670 Ft

4. Újpest FC, 337.910 Ft

5. Nyíregyházi Spartacus, 238.320 Ft

(További eredmények: http://www.borsodi.hu/sorozz_a_csapatodert/ oldalon)

Az újszerű kezdeményezés meghozta a várt eredményt, hiszen a szurkolók örömmel és lelkesedéssel vettek részt a játékban, több, mint 700 ezer alkalommal nyilatkoztak a 10 Ft-os támogatási összeg sorsáról.

A Borsodi Sörgyár a szurkolók által összegyűjtött pénzösszeg mellett további 37,5 millió Ft-ot juttatott el a hazai NBI-es és NBII-es csapatokhoz.

“Nagyon köszönjük valamennyi szurkolónak és sörkedvelőnek, hogy részt vett ebben az összefogásban, amelynek eredményeként közel 45 millió forintot tudtunk a hazai klubcsapatoknak eljuttatni.” – folytatta dr. Sükösd Zsuzsa.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.