A Heineken két arany díjat vehetett át Film kategóriában a Clio díjátadón, a Soproni pedig immár 13. alkalommal nyerte el a Monde Selection intézet által odaítélt aranyérmet.

A Clio díj a világ egyik legismertebb kreatívversenye, amelyet a hirdetés, a dizájn és a kommunikáció területén rendeznek meg azért, hogy széles körben honorálják a média munkáját, beleértve az interaktív, az innovatív médiát, a rádiót és a filmet.

A díjátadón a Heineken vállalat két kitüntetést vehetett át. Ez az első nemzetközi elismerés, amelyet a Heineken The Entrance című spotjáért kapott. A cég új kampányához készült film indulása óta számos rajongót szerzett a Facebookon, valamint tévés és mozis megjelenése is erősnek bizonyult.

A Soproni évek óta nyer a Monde Selection intézet termékminőséget értékelő díján. A Monde Selection egy a minőség kiválasztására és elismerésére szakosodott nemzetközi intézmény, amely közel 50 éve foglalkozik termékek tesztelésével és elemzésével, hogy a legjobbaknak nemzetközileg elismert minőségi díjat adjon. A termékeket teljesen független szakmai zsűri teszteli és vizsgálja.

A Sopronit 1998 óta minden évben kitüntették a legjobbaknak járó díjak egyikével. Az elismerés egyértelműen bizonyítja, hogy a Soproni állandó és megbízható minőséget nyújt fogyasztóinak, hiszen szinte már hagyományként minden évben elnyeri ezt a rangos elismerést.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.