Új online kampánnyal jelentkezett a francia Kronenbourg 1664. A reklám bannereken jelenik meg a Spotify zeneszolgáltató oldalon, és onnét irányítja a “Slow The Pace” (Lassíts!) elnevezésű playlistre a látogatókat.

Ebben a playlistben ismert számok lelassított verziói találhatók meg, így például a Madness elkészítette a Baggy Trousers című slágere lassú verzióját, a Motörhead pedig az Ace Of Spadest lassította le.

Ez a Heineken szerint a “nyugodt alkoholfogyasztást” népszerűsíti. Sajnálatos módon azonban a Nouvelle Vague Dead Kennedys-feldolgozása nem állta ki a próbát. A Portman Group nevű, az alkoholreklámokat figyelő csoport szerint a Too Drunk To Fuck pont a mértéktelen vedelést (binge drinking) népszerűsíti, amely ellentétben áll a kampány szellemiségével, úgyhogy a Heineken válaszul el is távolította a playlistről a dalt.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.