Szárnyal az ízesített sörök piaca – piacvezető a Borsodi Friss


Az ízesített sörök immár 5,6%-ot képviselnek a teljes hazai sörpiacból, derül ki a Nielsen 2011. július havi sörpiaci adataiból. A Borsodi Friss piaci részesedése elérte a 2,3%-ot, amely piacvezető pozíciót jelent ebben a kategóriában. A dinamikusan növekvő szegmensben háromféle ízesítéssel van jelen a márka: citrom, grapefruit és alma. A júliusi hűvös időjárás nem segítette ugyan az eladásokat, az ízesített kategória azonban továbbra is a fogyasztók kedvence.

Az évek óta nehéz helyzetben lévő hazai sörpiacon valódi bombaként robbantak az ízesített sörök. Az idén két további ízzel bővült sörcsalád, amely a fogyasztók széles körének kedvence lett. A nyár közepére – a szegmens piacvezetőjeként – a Borsodi Friss 2,3%-ot birtokol a teljes sörpiacból. Az ízesített sörök kategóriája 5,6%-os piaci részesedéssel rendelkezik, amely a szuperprémium sörök piaci részarányához közelít.

A könnyed nyári ízek azonban nemcsak a hőségben nyújtanak élményt, hiszen a júliusi hűvös, esős hetekben is egyre többen keresték a boltok polcain.

“Legnagyobb örömünkre – a korábbi Borsodi rajongók mellett – az ízesített sörökkel olyanokat is sikerült megnyernünk, akik korábban kevésbé szerették a kesernyés sörízt.” – nyilatkozta Dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.