Bronz Pengét nyert a Borsodi Falat


A hazai reklámszakma egyik legrangosabb versenyén kapott elismerést a Borsodi Falat bevezető kampánya. Bronz Pengével jutalmazta a szakmai zsűri a “Filmes megoldások” kategóriában a 0,25 literes kiszerelésű Borsodi Falat bevezetésére készült filmsorozatot.

“Nagyon büszkék vagyunk erre az elismerésre, hiszen visszaigazolja, hogy a fogyasztói igénynek megfelelő termékhez egy egyszerű és jó kommunikációs ötletre van szükség, és meghozza a várt eredményt.” – nyilatkozta Dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.

Az öt epizódból álló filmsorozat olyan helyzeteket mutat be, amikor férfiak egy fél mondatból is egyértelműen megértik egymás, semmit nem kell megmagyarázniuk. A Borsodi Falat létjogosultsága is ennyire egyértelmű, hiszen minden kortya frissen, megfelelő hőmérsékletűen elfogyasztható.

A Borsodi Sörcsalád az idén több olyan csomagolás-innovációval mutatkozott be a fogyasztóknak, amelyek a fogyasztási alkalmakhoz még jobban igazodnak, kényelmesebbek és praktikusabbak. Ezek között jelent meg a 0,25 literes palackos Borsodi Falat, amely azoknak kedvez, akik mindig frissen szeretik kortyolni sörüket.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.