James Bond titkos küldetésen a Heineken új, nemzetközi kampányában


Vérpezsdítő televíziós és digitális kampányt indít a világ vezető prémium sörmárkája, a Heineken. A nagyszabású, legújabb James Bond kaland szeptember 21-én kezdődik Magyarországon, a “007-Skyfall” előzeteseként, amelyben Daniel Craig eddig soha nem látott, kirobbanó alakítást nyújt. A “Törd fel a kódot” játékban a legújabb Bond-lány, a csodálatos Bérénice Marlohe egy kalandos küldetésre invitálja a vállalkozó kedvű játékosokat, akiknek különböző akadályokkal kell megküzdeniük, hogy végül kinyithassák a kampány középpontjában álló titokzatos fémtáskát.

Az interaktív online kalandjáték rögtön a televíziós reklámkampánnyal egy időben, szeptember 21-én indul a www.heineken.hu oldalon. A vállalkozó kedvű játékosok feladata, hogy a képességeiket latba vetve teljesítsék a próbatételeket, ezzel megszerezzék a táskát nyitó kódokat. A virtuális kalandokban legjobban teljesítők egy mindent eldöntő élő bevetésen küzdhetnek meg a játék fődíjáért, az értékes nyereményt rejtő táskáért.

A Heineken 15 éve működik együtt a James Bond-sorozattal. A legújabb, “Törd fel a kódot” kampány havas hegyi vasútvonalak zegzugos mélyére kalauzolja a nézőket, hogy maguk is titkosügynökké válhassanak. A televíziós reklámtól észrevétlenül eltávolodva, Bérénice Marlohe, az aktuális Bond-lány arra buzdítja a nézőket, segítsenek neki megküzdeni pár mindenre elszánt gazfickóval, és legyenek ők, akik végül elnyerhetik a titokzatos táska tartalmát. Aki elfogadja a kihívást, páratlan virtuális felfedezésekben és kalandokban részesülhet.

A “Törd fel a kódot” kampány ötlete a Wieden + Kennedy Amsterdam reklámügynökség nevéhez fűződik, míg a szeptember 21-én induló televíziós reklámfilm rendezője a díjnyertes holland filmes, Matthhijs Van Heijningen Jnr.

A kampány szeptember 21-én egy különleges online előzetessel indul, amelynek célja, hogy szerte a világon felkeltse a Bond-filmek kedvelőinek figyelmét és a játékban való részvételre buzdítsa őket. Az izgalmas előzetes minden bizonnyal felrázza a rajongókat és arra is ösztönzi őket, hogy mielőbb megnézzék a teljes reklámfilmet.

Mindamellett, hogy a “Törd fel a kódot” kampány a digitális és közösségi médiában, valamint a Heineken saját médiafelületein is beszédtéma lesz, októberben várhatóan robbanásszerű érdeklődést vált ki világszerte, amikor a közönség élőben is megtapasztalhatja a játék izgalmait. A világ számos pontján, jellegzetes helyszíneken zajlanak majd az egyedi Heineken aktivitások, arra ösztönözve az ott megfordulókat, hogy teszteljék bátorságukat, játsszanak a különleges nyereményekért és kíváncsian várják az ősszel mozikba kerülő legújabb Bond-filmet, a 007-Skyfall-t.

“A Heineken kreativitása és előremutató szellemisége, ötvözve a legendás James Bond-sorozattal, együttesen garantálják a nézők számára a minőségi szórakozást. James Bond nem csupán egy főhős: ő a legtökéletesebb férfi a világon – magabiztos, találékony és mindig készen áll az új élményekre, így személyesítve meg a Heineken márka értékeit is.” – nyilatkozta Alexis Nasard, a Heineken kereskedelmi vezérigazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.